درباره نونمایی
نونَمایی، ویترین فناوری و نوآوری
شرکتهای دانش بنیان و فناور در فعالیتهای خود، تمرکز را بر روی توسعه فناوری گذاشته و اغلب از مقوله مهم بازاریابی و یا بازار سازی غفلت میکنند. این خطا در گام اول به دلیل عدم شناخت صحیح نیاز بازار، فرایند توسعه محصول را با چالش جدی مواجه میکند و در ادامه با از دست دادن سرمایه اولیه در یک لوپ منفی قرار گرفته و پس از از دست دادن منابع موجود، به فکر بازاریابی می افتند.
یکی دیگر از چالشهای اغلب شرکتهای دانشبنیان و فناور، در مسیر بازاریابی و بازارسازی، میزان اعتبار برند این شرکتها در سطح جامعه است. اغلب شرکتهای دانشبنیان حول یک تکنولوژی تشکیل شده و به مرور زمان در حال رشد هستند. حمایت اعتباری از این شرکتها نیز میتواند نقش مهمی در توسعه بازار این شرکتها داشته باشد
رویداد ارائه محصول یکی از ابزارهای مهم در بازاریابی محسوب می شود که بسیاری از شرکتها عموما برای بازاریابی B2B از آن استفاده میکنند. برد خبری و انعکاس رسانهای این رویدادها و همچنین تماس با مشتریان احتمالی از مزایای بسیار مهم رویدادهای ارائه محصول است.
مرکز توسعه تجارت فناوری، در راستای حمایت از شرکتهای عضو پارک فناوری پردیس، با همکاری مجموعه نوروبیز، رویداد نونمایی را طراحی و اجرا نمود. این رویداد با رویکرد حمایتی و با مشارکت شرکتهای عضو پارک فناوری پردیس برگزار شده و تلاتش شده است در یک فرایند استاندارد، محصولات به مخاطبین و مشتریان هدف خود معرفی شوند.
نونمایی، ویترین فناوری و نوآوری